2020-03-20 11:25:14 ORGANIZIRANA DEŽURSTVA U ŠKOLI DEŽURSTVO U SREDNJOJ ŠKOLI ZLATAR od 23.ožujka 2020. pa do daljnjega određuje se kako slijedi:
PONEDJELJKOM 8:00 – 10:00 Anđelko Varga, Danijela Smetiško Natalija Bingula, Martina Škof Sviben, Stela Markulin SRIJEDOM 8:00 – 10:00 Emica Majdak ravnateljica Zdenka Rogina, Marija Vragović PETKOM 8:00 – 10:00 Gordana Martinec, Valentina Majdak Šala Barica Hitrec, Jasmina Martinjak Futivić, Silvija Dedović
pod više se nalazi Odluka o obavljanju rada kod kuće radnika Srednje škole Zlatar REPUBLIKA HRVATSKA KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA SREDNJA ŠKOLA ZLATAR Braće Radića 10 49250 Zlatar KLASA: 602-03/20-01/53 URBROJ: 2211/01-380/1-9-02-20-1 Zlatar, 20. ožujka 2020. godine
Na temelju članka 7. stavka 2. Zakona o radu (Narodne novine, broj 93/14., 127/17. i 98/19.), članka 60. Statuta Srednje škole Zlatar ((KLASA: 012-01/19-01/2, URBROJ: 2211/01-380/1-9-01-19-6 od 31.01.2019.g.),) i Upute Ministarstva znanosti i obrazovanja KLASA: 602-01/20-01/00178, URBROJ: 533-01-20-0002 od 19. ožujka 2020. godine, ravnateljica Srednje škole Zlatar donosi O D L U K U o obavljanju rada kod kuće radnika Srednje škole Zlatar I. Zbog sprječavanja širenja COVID-19 bolesti na radnom mjestu nastavnici i stručni suradnici od 20. ožujka 2020.g. radit će kod kuće i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima. Rad nastavnika i stručnih suradnika radi provođenja nastave na daljinu odvija se u skladu s odlukom o tjednom i godišnjem rasporedu radnih obveza za šk. god. 2019./2020. Obveze nastavnika i stručnih suradnika u obavljanju nastave na daljinu, odnosno rada kod kuće su: osigurati kontakte i način komunikacije (virtualna učionica, telefon, e-mail), svaki dan biti dostupan barem određeno vrijeme u virtualnoj školskoj zbornici, obvezno održavanje nastave na daljinu odvija se u propisanom opsegu radnog vremena (prema važećem rasporedu sati), obvezna priprema sadržaja,održavanje komunikacije s učenicima, roditeljima Školom i Ministarstvom znanosti i obrazovanja te davanje povratne informacije učenicima i roditeljima, sudjelovanje u drugim aktivnostima prema uputi ravnatelja i MZO-a.II. Administrativno-tehničko osoblje također će obavljati rad kod kuće i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima u običajnom opsegu radnog vremena. III. Iznimno od točke I. i II. ove Odluke rad u Školi odvija se samo kada je to nužno radi kontinuiranog izvođenja nastave na daljinu. Ostali nužni poslovi su poslovi održavanja i kontrole centralnoga grijanja u Školi, poslovi čišćenja Škole koji su nužni radi provođenja mjera zašite sprječavanja širenja zaraze te poslovi koji su žurni radi ostvarivanja prava učenika, roditelja i radnika Škole. Poslovi iz stavka 2. ove točke provode se samo s nužnim osobljem vodeći računa o kriterijima rizičnosti (zdravstveno stanje, blizina i način dolaska na posao, obveze radnika o brizi za starije nemoćne osobe i slično), a prema posebnom rasporedu. IV. Ravnatelj je odgovorna osoba za provođenje mjera zašite sprječavanja širenja zaraze kao i za provođenje poslova iz ove Odluke. V. Radnici potpisuju izjavu da imaju uvjete za rad kod kuće radnika u skladu Uputom Ministarstva znanosti i obrazovanja KLASA: 602-01/20-01/00178, URBROJ: 533-01-20-0002 od 19. ožujka 2020. godine. Izjava je sastavni dio ove Odluke te osnova za izdavanje odluke o rasporedu rada za svakog zaposlenika. VI. Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i primjenjuje se do opoziva. Ova Odluka objavljuje na oglasnoj ploči i mrežnim stranicama Škole i dostavlja svim radnicima Škole. RAVNATELJICA: Zdenka Rogina, dipl.iur |
Srednja škola Zlatar |