ORGANIZIRANA DEŽURSTVA U ŠKOLI
Autor: Martina Škof Sviben, 20. 3. 2020.
DEŽURSTVO U SREDNJOJ ŠKOLI ZLATAR od 23.ožujka 2020. pa do daljnjega određuje se kako slijedi: PONEDJELJKOM 8:00 – 10:00 Anđelko Varga, Danijela Smetiško Natalija Bingula, Martina Škof Sviben, Stela Markulin SRIJEDOM 8:00 – 10:00 Emica Majdak ravnateljica Zdenka Rogina, Marija Vragović PETKOM 8:00 – 10:00 Gordana Martinec, Valentina Majdak Šala Barica Hitrec, Jasmina Martinjak Futivić, Silvija Dedović pod više se nalazi Odluka o obavljanju rada kod kuće radnika Srednje škole Zlatar
REPUBLIKA HRVATSKA
KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
SREDNJA ŠKOLA ZLATAR
Braće Radića 10
49250 Zlatar
KLASA: 602-03/20-01/53
URBROJ: 2211/01-380/1-9-02-20-1
Zlatar, 20. ožujka 2020. godine
Na temelju članka 7. stavka 2. Zakona o radu (Narodne novine, broj 93/14., 127/17. i 98/19.), članka 60. Statuta Srednje škole Zlatar ((KLASA: 012-01/19-01/2, URBROJ: 2211/01-380/1-9-01-19-6 od 31.01.2019.g.),) i Upute Ministarstva znanosti i obrazovanja KLASA: 602-01/20-01/00178, URBROJ: 533-01-20-0002 od 19. ožujka 2020. godine, ravnateljica Srednje škole Zlatar donosi
O D L U K U
o obavljanju rada kod kuće radnika Srednje škole Zlatar
I.
Zbog sprječavanja širenja COVID-19 bolesti na radnom mjestu nastavnici i stručni suradnici od 20. ožujka 2020.g. radit će kod kuće i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima.
Rad nastavnika i stručnih suradnika radi provođenja nastave na daljinu odvija se u skladu s odlukom o tjednom i godišnjem rasporedu radnih obveza za šk. god. 2019./2020.
Obveze nastavnika i stručnih suradnika u obavljanju nastave na daljinu, odnosno rada kod kuće su:
- osigurati kontakte i način komunikacije (virtualna učionica, telefon, e-mail), svaki dan biti dostupan barem određeno vrijeme u virtualnoj školskoj zbornici,
- obvezno održavanje nastave na daljinu odvija se u propisanom opsegu radnog vremena (prema važećem rasporedu sati),
- obvezna priprema sadržaja,održavanje komunikacije s učenicima, roditeljima Školom i Ministarstvom znanosti i obrazovanja te davanje povratne informacije učenicima i roditeljima,
- sudjelovanje u drugim aktivnostima prema uputi ravnatelja i MZO-a.
II.
Administrativno-tehničko osoblje također će obavljati rad kod kuće i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima u običajnom opsegu radnog vremena.
III.
Iznimno od točke I. i II. ove Odluke rad u Školi odvija se samo kada je to nužno radi kontinuiranog izvođenja nastave na daljinu.
Ostali nužni poslovi su poslovi održavanja i kontrole centralnoga grijanja u Školi, poslovi čišćenja Škole koji su nužni radi provođenja mjera zašite sprječavanja širenja zaraze te poslovi koji su žurni radi ostvarivanja prava učenika, roditelja i radnika Škole.
Poslovi iz stavka 2. ove točke provode se samo s nužnim osobljem vodeći računa o kriterijima rizičnosti (zdravstveno stanje, blizina i način dolaska na posao, obveze radnika o brizi za starije nemoćne osobe i slično), a prema posebnom rasporedu.
IV.
Ravnatelj je odgovorna osoba za provođenje mjera zašite sprječavanja širenja zaraze kao i za provođenje poslova iz ove Odluke.
V.
Radnici potpisuju izjavu da imaju uvjete za rad kod kuće radnika u skladu Uputom Ministarstva znanosti i obrazovanja KLASA: 602-01/20-01/00178, URBROJ: 533-01-20-0002 od 19. ožujka 2020. godine.
Izjava je sastavni dio ove Odluke te osnova za izdavanje odluke o rasporedu rada za svakog zaposlenika.
VI.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i primjenjuje se do opoziva.
Ova Odluka objavljuje na oglasnoj ploči i mrežnim stranicama Škole i dostavlja svim radnicima Škole.
RAVNATELJICA:
Zdenka Rogina, dipl.iur
« Srpanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |